tisdag 20 mars 2007

Choklad och eniro.se

Nej, chokladen blev inte godare... Var ju tvungen att testa alla rutorna och ingen fick mig att vilja ta en till, egentligen... Men man kan ju inte låta chokladen ligga där öppnad och oäten! Tänk om nån annan äter upp den... Hmm... Nu är den slut och jag hoppas till varenda Gud som finns om ett mirakel, att godissuget ska vara borta för evigt och att suget istället ska ha övergott i grönsakssug och kanske lite bönor och sånt som inte är så gott...

En annan grej som jag kom på nu, som jag egentligen kom på för länge sen, men eftersom jag inte bloggat innan och därmed inte haft ett forum att få ut mitt budskap på, så har jag fått vänta ända tills nu. Så här kommer det: Reklamfigurerna till eniro.se´s reklam! Kan man annat än älska dom?? Hon tjejen är ju för söööt! Jag skulle kunna höra dom där reklamerna hur många gånger som helst, men det kanske är tur man inte gör det. Då hade man ju säkerligen tröttnat på dom... Lagom är bäst jue...

Tisdagen är snart till ända, nu blir det te och lite tv. Sen är det nattinatt!
Kram kram

Inga kommentarer: