måndag 5 mars 2007

Måndag igen...

Så var det måndag igen. Vardagen är tillbaka och äntligen kommer posten igen. Tyvärr kom det inget kul idag och jag var inte ens hemma när den kom. Jag var på körskolan och kämpade vidare med mitt körkort. Nu börjar det dra ihop sig till uppkörning nr 2. Hoppas det går bättre denna gången... Men glädjen eller uppgivenheten kommer nog lysa igenom när den dagen är här. Idag gick körningen bra i alla fall, har lite svårt att komma ihåg allt man måste tänka på fortfarande, men det börjar släppa lite i alla fall...

Fick ett samtal från Jimmy nu. Det verkar som den där veckan som hundvakt blev en dag. Men jag vet inte säkert förrän han bestämt sig om han orkar köra upp imonkväll och hämta honom eller om han ska komma på fredag... Det roliga är dock att Max kommer vara här nästa vecka istället. Men Jimmy jobbar nog på ett ställe där kommunikationen inte bara är bristfällig, den existerar inte ens! Men jag antar att jag får avvakta tills lite senare ikväll för att veta vad som händer. Det är tur man är arbetslös, så man kan ta alla ändringar... Hihi... Jag älskar ju Max lika mycket som Jimmy gör, så jag ändrar alla planer i världen för hans skull! Så vi får väl se vad som händer...

Men imon vet jag mer och förhoppningsvis har jag fått lite mail från skolan, så jag vet vad som händer där också. Det är lite mycket vänta just nu och det är aldrig kul... Fast den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge.. Hihi...

Kram så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du bloggar! Särskilt om du lämnar oss i Sverige så är det obligatoriskt med ett inlägg om dagen, MINST :)