onsdag 28 mars 2007

Jobb, tack...

Den här dagen var den drygaste, tråkigaste, mest meningslösa dagen på väldigt, väldigt länge. Nu måste jag ha ett jobb... Nu har jag tappat sugen, orken att försöka hitta på nåt. Det börjar kännas ekonomiskt nu, så nu är det inte alltid jag kan sysselsätta mig med träning heller. För det kostar ändå att åka fram och tillbaka till gymmet. Men det är snart fredag och då blir det träning igen! Jag går på veckobudget, förstår ni...

Det enda positiva med idag, känns som det är Grey´s.

Usch, vad jag gnäller, känner jag. Men ibland får man göra det, för som tur är, så är det inte alla dagar som känns så här. Jag är glad att jag känt mig så positiv och glad som jag faktiskt gjort.

Men nu ska jag göra det bästa av kvällen som är kvar, jag ska göra en kopp te och några mackor och njuta av Meredith och hennes dejtande...

Kram kram

Inga kommentarer: