torsdag 22 mars 2007

Massage, här tack....

När vi ändå tjatar om alla McHunks, så hade jag inte tackat nej till en redig hunk som kunde massera! Har världens spänningshuvudvärk och jag känner hur det stramar i varenda nack-, rygg- och axelmuskel! Men jag har ju ingen hunk här som kan massera, så det blir att hoppa i ett varmt bad. Kände mig lite stressad, skulle träffa Lisa nu vid 11-tiden, men hon kommer lite senare. Så jag hinner ta ett bad istället för en dusch bara. Ska man bara orka fylla upp badet och hoppa i det också. Nä, det blir en lång, varm dusch istället... Blir ju bara så rastlös ändå när man ska slappna av och kroppen bara flyter till ytan. Nop, varm dusch...

Pratar med en kompis i Stockholm via msn nu. Hon har fått nytt jobb!! Grattis till dig, Linda! Vi pratar lite om att jag ska flytta till England också. Det känns tokigt! 10 år efter att jag för första gången satte min fot på brittisk mark, ska jag äntligen flytta dit!! Tokigt, tokigt!!
Har kommit till ett stadie där jag börjar bli tveksam, men jag kommer ju åka. Bollen har börjat rulla och nu vill jag inte stanna den. Men man börjar ju bli lite äldre nu och den där våghalsigheten och känslan av att allt ordnar sig har börjat avta lite. Men samtidigt så vill jag inget annat än att bara packa väskan och åka. Jag hade helst önskat att jag kunde åka med en gång, att allt var klart och det bara var att åka. Men det som är jobbigt är ju alla turer med papper fram och tillbaka, månader med väntetid. Tid att fundera på, fram och tillbaka.
Mamma och mormor önskar nog dock att jag skulle ångra mig, ta ett jobb här hemma och stanna. Men jag tror inte jag skulle bli lycklig om jag inte fick testa på det i alla fall.

Som sagt, bollen är i rullning och såvida inte mor pratar med CSN och ev mutar dom att inte bevilja mitt lån, så är jag snart på väg...

Kram för nu!

Inga kommentarer: