torsdag 29 mars 2007

McDreamy vs McVet

Jag orkade inte skriva nåt igår om hur det gick i Grey´s, så jag gör det nu istället. Jodå, hon valde... Och hon valde McDreamy! Inte helt surprise, surprise, men ändå lite. Och det gjorde hon efter att han dragit sig ur det hela och sagt till henne att välja McVet! Alltså, vi tjejer vi funkar nog inte riktigt logiskt alla gånger, inte när det kommer till känslor. Fast av egen erfarenhet, så gör nog inte grabbarna det heller.
Det är nåt speciellt med känslor som får oss alla att bli lite skraja. Man blir ju väldigt sårbar när man har känlsor för nån, och ännu mer sårbar blir man när man erkänner för andra att man har dom där känslorna. Man tänker inte hela vägen liksom när det handlar om känslor.
Det värsta är dock när man säger en sak, och gör en annan. Lovar nåt och inte håller det när det rör den personen man säger sig älska, det funkar inte riktigt...

Idag hade jag tänkt jag skulle försöka ta mig ut ur lägenhetens fyra väggar. Igår tog jag mig i alla fall ut på balkongen och satt där en stund. Jag känner att jag börjar tappa greppet om verkligheten. Ibland känns det som jag är med i ett mänskligt experiment...

Vi får se hur länge jag klarar det utan att bryta ihop...

På återseende!

Inga kommentarer: