onsdag 21 mars 2007

Suktande och drömmande....

Sitter och suktar efter en egen McHunk... Meredith har det kanske inte superkul, även om jag inte hade tackat nej till hennes problem. Hellre dom än mina... Men oj, vad dom körde med ful-spel!! McDreamy har ju lite fördelar... Jag har inte sett avsnitten, men jag har mina funderingar på vem som vinner. Personligen skulle jag nog vilja ha McSteamy, men han vill ju ex fru McDreamy...

Slog över till trean och Lustgården. Just i det läget pratade dom med ett par där killen skulle fria. Och saknar man nån mer då? Nej då, inte alls! (ironi) Vill ju bara ha en egen lite McHunk som skulle gå över lik för en och som på ett strålande romantiskt sätt, går ner på knä och friar. Jag trodde aldrig jag skulle känna så, trodde inte frieri eller drömmen om ett bröllop skulle vara nåt jag längtade efter. Men jag lurade mig själv. Jag är nog mer romantisk än vad jag trodde...

Nu ska jag dock gå och halsa en treo, krypa ner i sängen och försöka sova bort min tandvärk... Varför skapades visdomständerna om dom för det första inte är viktiga och för det andra inte åsamkar annat än SMÄRTA! Som om livet till större delen ändå bara är bekymmer, problem och smärta, kan inte dom stackars tänderna då få vara harmlösa?

Natti natt!

Inga kommentarer: