tisdag 27 mars 2007

Sommartid...

Man ställer om klockan, och vips! så blir kroppen helt knäpp! Jag har missat Morrongänget två dagar i rad! Illa illa! Idag vaknade jag till Annika Stenbergs klara stämma, som jag inte tycker om alls..., och 10 klassiker klockan 10! Hur gick detta till?? Kollade på klockan och insåg att det är ungefär drygt en timme senare än jag brukar vakna... Det tokiga är att jag somnar ju som om vi inte ställt om klockan, på vintertid liksom...

Jaja, tokigt är det, men det kommer väl snart i ordning...

Rebecka påpekade dock att nästa gång vi ställer om klockan är jag inte hemma!! Jippie!! Jag längtar sååå... Om det bara vore nu...

Nu ska jag kasta Molle åt sidan(han ligger i knät på mig, nästan på tangentbordet och spinner, tokiga katten!) och göra mig i ordning, för jag ska ner till arbetsförmedlingen! Nästan Jippie jue...

Ha det så länge!

Inga kommentarer: