måndag 19 mars 2007

Rediga jag idag!

Idag är det duktiga dagen! Disken kvar, sen kan jag känna mig nöjd med dagens uppgifter. Jag har städat i källaren, plockat iordning lite kartonger, rensat vad som ska till tippen och vad som ska till mamsen. Nu har jag koll på läget där i alla fall. Sen har jag tvättat, hade hela tvättkorgen full och fullt med lakan och handdukar och träningskläder! Nu luktar det tvättmedel i hela lägenheten! Mumma!
Som sagt, ska jag bara diska och laga lite mat, sen borde jag kunna njuta av kvällen utan dåligt samvete... Vad gör man med fiskfärs, när man inte har nån lök...? Hmm, jag får fundera ut nåt spännande på det som finns i skåpen, för jag orkar inte gå och handla.

Läste äntligen ut min bok igår. Nu kanske jag äntligen kan få sova en natt utan konstiga drömmar om fjärrskådning och den amerikanska armén...

Idag blev det ett kort inlägg, kanske det kommer mera ikväll, vi får väl se...

Krams!

Inga kommentarer: