torsdag 15 mars 2007

Hunkar och träning

Så var det torsdag idag. Vaknade ganska tidigt, men orkade inte ge mig ut på promenad. Det är så jobbigt att gå ut när man är vrålhungrig. Känner mig alltid hungrig när jag lägger mig, och när jag vaknar. Oavsett när jag äter... Jobbigt... Men jag smaskade i mig frukosten och sen la jag mig för att titta lite på tv. Hade spelat in Men in trees och dubbelavsnittet med Grey´s Anatomy igår, så jag tittade på det. Tänk om man hade haft sånna delikata problem som "stackars" Meredith. Två ruskigt snygga grabbs som bara bråkar om en... Och inte nog med att det är två hunkar i serien, igår dök ju även roten till allt ont upp, Dr McSteamy, Mark... För att göra en extra uppseendeväckande entré, så gjorde han det utan nästan en tråd på kroppen! Mmm... Jag njöt alla tre sekunderna man fick se honom...

Efter att ha njutit av hunkar och intriger en bra stund, så slängde jag på mig lite träningskläder och gick iväg. En sväng om mor på jobbet och lämna lite grejer, så satte jag mig på tåget för att åka iväg till gymmet och svettas lite. Ett härligt benpass, sen lite fettbränning, så var jag slut. Men mina ben är tokiga, för varför är dom helt slut direkt efter passet, lagom till man bytt om och är på väg från gymmet, så känns det inte som man lyft en vikt... Tokigt... Jaja, huvudsaken är att det känns dagen efter... Hihi...

Nu har jag duschat och sitter här med Molle över armen och skriver lite oviktigt om min dag. För en gångs skull, så tror jag nog att Rebecka kan läsa mitt inlägg på jobbet. Fast självklart just därför är hon inte på jobbet idag... Hur tossigt är inte det?? Jag ska försöka lägg fler sånna inlägg, så att dom få som läser här, kan läsa på arbetstid också och inte måste hålla sig ända tills dom kommer hem!

Kram kram

1 kommentar:

Rebecka sa...

Mycket hunkar på din sida nu! Saknad dock lite bilder på dem, tycker du skall dela med dig!!!

Jag har som sagt inte så mycket lästid på jobbet, men nu fick jag ju läst två inlägg på en gång istället!