måndag 26 mars 2007

Härligt, härligt...

En strålande vårdag är till ända. Men oj, vilken dag!! Nästan bättre än igår... Mor sa nåt om att än är inte sista snön kommen, men jag tycker det låter så negativt. Klart det inte kommer mer snö! Tokiga människa... Jag kommer antagligen få ta tillbaka det om några veckor, när aprilvädret är här, men det tar vi då.

Förra veckan så skulle jag ju sluta med gotta. Det har gått sådär.. Har ätit nåt varje dag. Inte bra alls, men vad ska man göra? Nåt måste man ju sysselsätta sig med... Idag försökte jag vara duktig. Jag började dagen med att diska. Jo, jag var ju tvungen, alla bestick låg ju i disken... Sen tvättade jag sängkläderna och alla handdukar. Har iofs inte bäddat med nya lakan än, men det kommer, kvällen är ung... Sen tog jag en sväng bort till OKQ8 för att posta ett litet brev. Ojoj, vad härligt! Jackan var en aning onödig, kan jag erkänna... När jag kom hem satte jag mig lite i soffan, tänkte att resten som jag skulle gjort idag, kan vänta till imon... Men jag höll på att bli tossig! Så jag gick upp och rensade i skåpen, tömde frysen och kylskåpet på gamla burkar och påsar. Sen såg jag hur skitiga fönstren var, så lika bra att ta dom när jag ändå var på G. Men jag, min toka, valde ju Ajax Allrengöring som rengöringsmedel. Inte bra... Det ska ju vara Yes Diskmedel! Mor tyckte jag kunde göra om det imon, jag har ju ändå inget annat för mig... Kanske inte, men måste man tvätta fönstren två dagar i rad bara för det? Jaja, vi får se imon vad som händer.

Jag måste ner till Arbetsförmedlingen också... Lika bra att få det gjort.

Nu ska jag gå och hämta resten av chokladen, sen ska jag fortsätta kolla på CSI Las Vegas. Det finns ju hunkar i den serien med... Så klart... Några av dom är med här, också så klart...

Warrick Brown, snyggast av dom alla
Nick Stokes, han duger...

Greg Sanders, en svärmorsdröm som kan charma vem som helst...

2 kommentarer:

Mikael sa...

Låter som nån börjat bli rastlös...KAnske ska fråga om du får jobba extra på PeDahlen...

Jessica sa...

Lite kanske, men så rastlös kommer jag nog aldrig bli... Hihi...