måndag 8 september 2008

8 september 2008 del 2

Och eftersom jag av nån outgrundlig anledning är ruskigt trött, så orkade jag inte pussla och fippla med bilder just nu, så jag lägger istället ett nytt inlägg bara för att slippa jobba mig.



Först en bild på den välkända Fjällräven-väskan. Jag var på väg till affären för att köpa något smaskens till kvällens filmtittande häromveckan och fick syn på dom i en av dom trendiga små butikerna på vägen dit. Dom var tre till antalet, men eftersom affären fortfarande var öppen, ville jag inte skylta för mycket med mitt fotande, så jag tog ett litet kort i förbifarten!



Sen här en bild på trädgården, och utsikten från mitt fönster. Jag tror det här kommer bli bra. Bara det att vi satt allihopa och åt middag idag, hemlagad mat. Det känns nästan som det är första gången nånsin som jag äter hemlagad mat! Fast det är det ju inte. Men när man i stort sett levt på pizza, McD, Subway och annat sluskigt, så är hemlagat en lyx! Men nu ska det bli ändring på det. Från och med nu, blir det middag vid 19-tiden! Kanske ibland att skola och jobb förskjuter lite på det, men då har jag blivit lovad en liten matlåda som väntar när jag kommer hem, eller till lunch dagen därpå! Det är service och snälla och trevliga huskompisar!!

NU ska jag sova!
Nattinatt!
Kram kram

Inga kommentarer: