lördag 6 september 2008

6 september 2008

Hej hopp!
Det har regnat hela förbannade förmiddagen! Hur kan det gå till? Får det vara så här? Suck...

Orosklumpen i magen växer, jag mår illa, jag har gråten i halsen och det verkar som om det inte är meningen att jag ska flytta nånstans... Det har varit uppehåll ända fram tills igår. Det känns som vädergudarna är emot mig för tillfället. Ringde mamma för att beklaga mig, lät som en tjurig, grinig 5-åring. Men hon påstår att det ska sluta regna och vara uppehåll under eftermiddagen, för det ska det vara hemma. Och under tiden vi pratade, så gick det från ösregn till strålande solsken. Något säger mig att hon överdrev lite, men det känns som det faktiskt kan gå mot lite uppehåll här också. Men nåt solsken, det tvivlar jag på! Så länge det är uppehåll i 20 minuter, så sängen kan läggas på taket, snuttras fast, köras iväg, snuttras loss och bäras in! Hur mycket begärt är det?! INGENTING!!! Hmpf...

Hör av mig när jag vet mer och när jag har internet igen och när flytten är klar. Blir den inte klar idag, så är det här mitt sista inlägg i den här bloggen. Jag kommer att bli inspärrad med starka lugnande medel om så inte blir fallet!

Hörs!

Kram kram

Inga kommentarer: