söndag 14 september 2008

14 september 2008

Så det blev inget inlägg igår. Jag fick ju lite att tänka på och kunde inte riktigt fokusera på filmen vi såg heller, Whale rider. Det är min film, så jag kan se den igen. Har haft den i många år, men den har liksom inte känts intresant att se innan. Nu valde nån annan och då blev det den.

Sen när jag skulle sova, så surrade tankarna fortare än nånsin. När jag flyttade in här, så gjorde jag det för att min magkänsla sa att det skulle bli bra här. Det här var ett gäng som skulle hjälpa mig känna harmoni och lugn igenom skolåret. Jag vet att inget vara för evigt, men jag trodde inte att det skulle vända så snabbt som efter 7 veckor! Jupp, för om 6 veckor så går Janines kontrakt ut och då är dom alla fria att flytta härifrån. Kvar blir jag och folk jag inte känner, som jag inte har en susning om vilka dom är. Dom kan mycket väl vara lika trevliga och goa som dom jag bor med nu, men jag vet inte.

Och om dom frågar om jag vill flytta med, vad säger jag då? Skulle jag göra det, så har jag flyttat 3 gånger på 4 månader! Och då blir det en flytt mitt i terminen, i och för sig i början, men ändå... Gissa om jag önskar jag hade flyttat in i lägenheten jag hade på gång!!! Då hade det här aldrig hänt!

Så frågan är om man ska lita på sin magkänsla, för den hade ju rätt, det känns ju väldigt bra, men det tar ju snart slut... Var det värt det då?

Nu är det jobb, antagligen på barnavdelningen med L! Jippie!! Det blir ju bara bättre och bättre.... Suck...

Hej hopp!

Kram kram

Inga kommentarer: