tisdag 2 september 2008

2 september 2008 del två

God kväll, mina vänner!

Nu är jag sååå trötter... Jag har packat, skruvat isär och pusslat ihop det i väskor och påsar. Allt är klart utom sängen, den ska skruvas isär och sen är det ju allt schampoo och dom andra dusch-prylarna. Och så måste jag ju ta ner gardinerna... Jo, lite är nog kvar att göra. Men imonbitti ska jag skruva isär sängramen, och flyttar jag inte sängen imon, så kan jag ju ändå sova på madrassen. Behöver inte nana direkt på golvet...

Och skulle sängen flyttas imon, så måste ändå mina grejer stå kvar här tills på lördag. Kanske kan fjäska med P om hon kan köra på torsdag efter jobbet eller om hon kan komma förbi på fredag. Och så kan jag bära lite också. En väska/påse är ändå en väska/påse mindre när vi väl ska flytta...

Men pengarna ska ju sitta på kontot också!! Och kommer dom imon, som jag hoppas, så flyttar jag dom direkt till S&D konto och då flyttar vi nog sängen på torsdag...

Mycket upprepning känner jag, men så får det bli just nu. Det blev inga kort på det här rummet. Ingen har missat nåt. Det kunde vara ett mysigt rum, men med all fukt och allt mögel, så är liksom charmen borta..

Hade också hoppats på att One tree hill skulle vara färdigladdat nu, men icke... Får vänta lite till.. En dryg halvtimme. Och Gossip girl får jag hålla ut tills imon för att få se, för det går verkligen långsamt där!! Suck..

Nu ska jag ta en ibumetin, glida ner lite mer i sängen och läsa bloggar tills OTH är färdigt, sen blir det att släcka lampan och försöka sova gott. Dom andra två här har fått lite tokiga nattfasoner. Brukar vakna av att det luktar bränd ost. Nattamat... Då blir man lite sugen, men vem orkar gå upp och laga mat mitt i natten? Hur hungrig man än är?!

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: