onsdag 10 september 2008

10 september 2008

Hej hej!
Sitter i köket och surfar runt, ska snart fixa med lite lunch... Eleo's pojkvän sitter snett mitt emot och vi har precis kommit fram till att vi är lika serie-nördiga båda två. Att Las Vegas har lagts ner var en chock för mig, men så är visst fallet. Hur ska det nu gå med Danny och Delinda? Kommer barnet födas? Kommer allt bli bra? Men så här kan dom ju inte göra!! Spela in ett långfilmsavslut och bespara oss tittare denna våndan! Gillar verkligen inte sånna slut!

Hur som helst, så verkar det som alla andra av mina favvo-serier fortsätter, så jag är ganska lugn. Hade samma känsla när Vänner lades ner för ett gäng år sen. Hur ska man klara sig utan dom? Men när man tänker tillbaka på det nu, så hade det inte varit samma grej om dom fortsatt. Dom gjorde rätt att lägga ner den serien, det var dags, så att säga...
Men Las Vegas... Det var inte dags ännu... Man måste ju veta att allt slutar bra!

Nu ska jag sluta tjafsa om det.

Imorse fick jag sova ut och vaknade av mig själv vid 10.30. Somnade runt halv 1 inatt. Har fortfarande lite trubbel att somna med alla nya ljud omkring mig och så. Måste få köpt en stereo, så jag slipper somna med pluggar i öronen när det är jobbigt att somna... Men allt kostar pengar, så det är väl bara att fortsätta spara, köpa något då och då och tillslut vara färdigköpt!

Nu ska jag laga lite mat att äta, så jag inte hungrar ihjäl. Jobb ikväll... Inventering... Halvkul, men det blir antagligen pizza och lite extra pengar i plånboken!

Vi hörs!!
Kram kram

Inga kommentarer: