måndag 28 maj 2007

Snart på G

Ojoj, idag var jag trögstartad! Jag som ska fixa med så mycket! Som tur var fick jag ordning på det mesta med packningen igår... Lite smågrejs kvar, men det löser sig.
Nu kommer det bli lite tomt här med inlägg, men jag är tillbaka på söndag. Så så farligt blir det ju inte... Kanske tittar förbi och lägger nåt litet i England. Och tänk vad jag har att göra när jag kommer hem! Jag har ju fastnat ordentligt i blogg-träsket! Jag har ett rejält med bloggar jag läser. Bland annat Silverfisken och Alex Schulman och dom kan lägga ganska många inlägg på en dag. Det blir nog lite tokigt att komma hem och läsa ikapp! Fast man dör ju inte om man missar några... Hihi...

Det är nu bara två månader kvar, nästan på dagen, tills den stora flytten är. Och på dom månaderna är det SÅÅÅÅ mycket att fixa... Suck, hur ska jag hinna? Men när jag kommer hem nu, så är det kartongjakt och projekt packning påbörjas! Jag måste ta tag i det då.

Nu ska jag försöka ta tag i den här dagen. Ska hämta bil, lämna katter, packa klart, packa träningsväskor och fixa lite pengar nånstans... Det kommer att ordna upp sig, hoppas jag...

Ta hand er nu och håll ut. Jag vet att det är i alla fall en eller två som läser regelbundet... Att jag hamnar på Top 10 mest lästa bloggar, kommer ju inte hända, så jag har inte för höga tankar om mig själv. Men jag vill inte tappa dom två jag har... Hihi...

Håll ut, jag är snart hemma igen med ett lååååång inlägg om vad som hänt och hur det var och så!!
Stora kramar på er!!
KRAAM

Silverfisken-http://saintkildaroad.blogspot.com/
Alex Schulman-http://blogg.aftonbladet.se/14002

Inga kommentarer: