måndag 7 maj 2007

Fotbollskille

Jag har ju fotbollsanhängare som läser min blogg ibland. Jag vet också att grabben på bilden inte spelar i deras favoritlag, men det är ändock en fotbollsspelare! Lite fotbollsintresserad är jag allt... Skit samma vilket lag, bara det är nån att titta på... Hihi...

Jag har lag jag håller på, som tex Blåvitt... Fast lite passivt. Jag har inget emot att titta på fotboll, speciellt inte live. Det är det bästa. Så länge inte folk slåss utanför planen, så klart...

När det kommer till sport är jag mer en hockey-tjej. Tossigt att jag ska flytta till ett fotbollsland, kan tänkas... Men England är inte BARA fotboll... Men det är definitivt inte hockey. När jag bodde i Brighton, pågick hockey-VM. Jag fick få info via internet och mor. Brighton hade en ishall en gång i tiden. Men intresset var så dåligt, att dom byggde om halva hallen till en nattklubb och andra halvan till en bio. Behöver jag säga mer..?

Hur som helst...
Spelaren på bilden nedan är inte bara fotbollskille, han är reklamkille också. Han gör reklam tillsammans med två strumpor för Bet24. Han heter Brett Emerton och spelar i Blackburn Rovers och spelade även i Australiensiska(?) landslaget i det senaste sommar-OSet. Hur som helst, snygg är han...


Brett Emerton

1 kommentar:

Mikael sa...

Japp, han är Aussie och var ett superlöfte en gång i tiden men har väl inte blivit sådär jättemycket mer...