söndag 6 maj 2007

En söndag till...

Idag trotsade jag minförkylning och åkte in och tränade. Inte så hårt, lite lugn kondition bara. Var tvungen att känna pulsen, känna svetten rinna på ryggen och känna lukten av andras odörer... Och så var jag ju tvungen att få min stämpel! Tränar man två gånger i veckan i tio veckor så får man en present. Det var den största anledningen till att jag åkte in. Vill inte missa min present jue!! Gratis är ALDRIG fel... När jag helt slutkörd (mest på grund av äventyret i sig, inte träningen) är på väg hem inser jag att under dom fem veckorna som är kvar, kommer jag att missa en träning hur som helst! Jag åker till England jue, åker på tisdag morron och kommer hem på söndagen. Så såvida jag inte åker vägen om gymmet på söndagen, innan jag åker hem, så missar jag ju en träning den veckan. För jag tror inte att det räknas att man tränar två gånger på en dag. Iså fall hade jag ju kunnat träna två gånger på måndagen... Jag får kolla upp det här...

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag... Sovit lite, ätit lite, tittat lite på hockeyn. Såg den sista perioden, inte hela, men nästan. Jag hade zappat lite, för på sexan var ju Miami Inc. Men dom sista tio sekunderna såg jag minnsan! Ojojoj, vilket slut! Det såg ut som dom hade såpat in isen! Spelare hoppade, slängde sig och ramlade för fullt! Man skulle kunna tro dom var fulla eller nåt... Men jag antar att man är lite trött efter nästan tre perioder...

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta lite mer på tv.

Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: