torsdag 10 maj 2007

Opps...

Ojoj, vad tokigt det kan bli. Om det råkade vara nån här inne och läsa min blogg imorse, så såg ni samma video fast i två olika inlägg. Jag har precis lärt mig att lägga in youtube-inlägg och blev lite fundersam när det inte funkade. Så jag tänkte testa igen. Det funkade inte, så jag gav upp för den gången, orkade inte fiffla med det inatt... Första inlägget försökte jag lägga upp i tisdags, men det hade inte hänt nåt igårkväll, så jag testade som sagt igen. Det funkade inte heller. Nu tänkte jag skriva ett inlägg om ingenting, vilket det egentligen blev också. Men så såg jag att samma video var upplagd två gånger! Hur gick det till? Lägger youtube upp inlägget när det passar dom eller vadå? Jaja, nu ligger det där och jag tror jag har kommit på hur det funkar nu. Får testa igen nån dag och se om det funkar fortare då...

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv och vänta på att tiden ska gå. Jag ska möta min moster på stationen idag. När vi åkte därifrån så var jag så noga med att kolla om mor hade med sig sina nycklar hem. Det hade hon, som tur var. För jag hade inte mina med mig... Dom låg kvar i min jackficka i jackan som hängde kvar i mosters hann i Veddige. Puh, att jag kom på det på bussen när mor var med, för hon har ju en extranyckel hem till mig, om det skulle hända nåt liksom... Moster ska hämta barnbarn i Kungsbacka idag, då ska jag möta henne där. Tur i oturen...

Hej hopp, så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: