onsdag 16 maj 2007

Irritation

Idag känns det som jag har lite väl mycket aggressioner i kroppen. Jag vet inte varför, men jag är trött på det mesta. Lättirriterad, liksom... Pratade med nån karl på prenumerationsavdelningen på Fitness Magazine och han hade ju inte alla hemma! Om man sitter och ska svara på frågor om prenumerationer, ska man inte kunna lite om det då? I och för sig så frågade jag hur det funkar med att bo utomlands och få tidningen dit. Det kostar mer att få tidningen skickad till England än vad själva prenumerationen kostar!! Så det blir som det var tänkt från början, mamma får skicka över tidningen. Så kan hon ju lassa med lite godis när hon ändå håller på... Hihi.. Man får inte vara dum!

Men jag är nog lite trötter, så jag ska nana en liten stund. Det som kommer bli jobbigast med att börja plugga och få rutiner är nog att jag inte får ta mina små middagslurer.. När jag vaknar är det dags för mat. Kanske har jag utvecklats lite åt fel håll och gått tillbaka till babystadiet, lite Skalman-syndrom, äta och sova... Hmm, får fundera på hur jag ska återgå till verkligheten igen... Jaja, nu är det nappytime!

Hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: