tisdag 15 maj 2007

En händelserik dag!

Idag har det varit en dukig dag. Jag har varit på Svensk Kassaservice och satt in lite pengar. Sen gick jag till Posten och postade ett brev till England. Och in på Apoteket och köpte Försvarets hudsalva. Jag tittade in på ICA och köpte mjölk. Väl hemma blev det lunch och lite tv. Rebecka ringde och undrade om jag inte ville följa med till gymmet en runda. Bara en snabbis, eftersom hon hade tvättid och bara kunde köra lite fettbränning. Det slutade med fettbränning en halvtimme och styrketräning ytterliggare en stund. Men man blir ju lätt motiverad när man ser alla hunkarna... Piff och Puff, Bill och Bull, han den där långe, snygge grabben med dom breda axlarna som inte fått nåt namn ännu. Men snygg är han i alla fall...

Nu har jag fixat busskort, så nu känner jag lite mer tvång att åka in och träna lite mer regelbundet. Ska bli duktig och fixa iordning ett program och bli något mer ordentlig och få lite ordning på det som rör sig som inte ska röra på sig... Får se om det går att göra nåt åt. Nu blir det morronpromenad i stort sett varje morgon och gym varannan i alla fall.. Får se hur länge det håller...

Jag har hela tiden tyckt att det är så länge kvar tills jag ska åka till England och hälsa på. Men igår slog det mig att om två veckor är jag på väg. Först ska mamma iväg, sen åker jag dagen efter hon kommer hem. Och hon åker på tisdag... Eller var det måndag...? Måste kolla, jag ska ju köra henne... Hmm... Så nu måste det planeras vad som ska med första omgången... Ujuj, vill ju ha med så mycket, men ändå känns det inte som det är så mycket. Får väl se hur många extrakilon det blir... I bagaget, alltså... Hihi...

Nu har det här inlägget tagit alldeles för lång tid. Msnar med en kille i min blivande klass och tittat på Scrubs och nu Jay Leno, då tar det sin tid, vill jag lova... Men nu är jag klar!

Hörs imon!
Kram kram

Inga kommentarer: