tisdag 15 maj 2007

Drömmar...

Inatt hade jag en skum dröm. Helt knäpp, egentligen... Och för dom som ibland får höra om mina tokiga drömmar, vet att dom liknar feberdrömmar. Kan bero på att jag har ett stort, varmt täcke kanske?
Hur som helst, inatt drömde jag att jag sköt Paul Teutul Sr och Jr och kom undan med det. För er som inte är så bevandrade i Discovery´s programtablå, så kan jag berätta att det är far och son i Orange County Choppers. Dom gör motorcyklar på beställning och har gjort en hel del riktigt najsiga cyklar! Dom har en serie på Discovery, American Choppers, och den är lika rolig att titta på för familjens bråk och alla galna upptåg som hittas på. Hur det hackas på en den ena en den andre. Och lillebror Mickey, som inte alltid verkar ha alla hemma... Men ändå är störtskön... Hihi... Och Vince som alltid hamnar i kläm...

Jag undrar ibland var drömmar kommer ifrån. För varken Senior eller Junior har gjort mig något... Och jag har knappt tittat på serien på evigheter. Helt sjukt....Och ni som har Discovery, jag kan verkligen rekommendera serien. Den är riktigt kul och underhållande. Samma gäller serien som kommer efter, American Hot Rods. American choppers kommer klockan 21 på lördagar, med repris på söndagar och klockan 22 är det dags för Hot rods. Samma stuk på den serien, fast det är om bilar istället. Och så är det en svensk med i den, Andreas.... Bara en liten parantes...

Hej så länge!

Inga kommentarer: