onsdag 9 maj 2007

En låååång dag...

Jag har varit ute på äventyr! Jag har varit i Veddige och hälsat på släkten, ätit god mat och haft det trevligt. Men idag, idag bar det av till Ullared och GeKås! Det skulle inhandlas lite kläder, mor ska ut och resa och behövde lite nytt. För att göra av med en dag av uttråkning, så åkte jag med. Det inhandlades skor, 2 par för 160:- tillsammans! Det ni! Och dom ser inte ut som faan heller! Ännu bättre! Fast det blev lite mer, men det är det jag är mest stolt över och var tvungen att berätta...
Eftersom det bara fanns ett gästrum på Hotell Erlandsson, så fick mor och jag dela på sviten. Hon sov i sängen och jag i bäddsoffan. Grejen är bara att mor snarkar. Inte lite heller, utan nästan som en hel karl! Så jag har i natt försökt sova med hörlurspropparna till min Mp3-spelare. Musiken har varit hög, för att överhuvudtaget ha en chans att överrösta mors oljud. Så inatt har det inte blivit mycket nana. Vi blev väckta 0700... Så jag är ruskigt trötter nu, men eftersom jag inte la ett inlägg i går, så känner jag mig manad att göra det idag.

Nu har jag snart skrivit färdigt, men en liten, liten hint om vad jag kanske ska lägga upp imon, en bild på DrMcYeah! Ingen har sagt nåt om att jag inte ska göra det, så varför inte?

Och Mikael, jag förstår att det inte riktigt finns tid alla gånger, ett hus som ska fixas med, en knodd som pockar på uppmärksamhet emellanåt. Jag hoppas att du en dag i framtiden tar tag i det igen... Och angående Brett, jag antar att han inte är en megastjärna i klass med reklamikonen Beckham. Jag menar, han gör reklam för Bet24... Och du såg att jag hade läst på lite va? Hihi... Kul att du läser i alla fall! Och att du kommenterar emellanåt, du är ju i stort sett den ende... Snyft... En stor kram, det är du allt värd! KRAAAM på dig!

Uppdatering: Jag har hittat två klasskamrater!! En heter Mike och verkar hur trevlig som helst! Sen är det en kille till som kallar sig Ferg på ett forum häromkring. Han har jag inte fått nåt grepp om riktigt, men förhoppningsvis är han en schysst kille han med. Och så en tjej, fast hon ska inte gå i våran klass iså fall, utan hon ska plugga Sport studies. Har inte greppat vad det innebär, men det är säkert kul... Men hon har valt Solent som andraval. Vi får se om vi möts, eller inte... Resdatumet drar ihop sig och det ska bli sååå kul!! Har bestämt tid på skolan att se mig omkring, prata med lärare och nuvarande elever... Se vad det går ut på lite... Imon ska jag ringa och se hur det går med bidragen från England. Håll tummarna att det går bra... Hihi... Återkommer snart med mer info...

Nu ska jag hälsa på John Blund. Hoppas ni gör detsamma om en stund...
Kram kram

Inga kommentarer: