fredag 4 maj 2007

Mera Grey´s...

Okej, alla som läst lite i min blogg här, vet att jag är galen i och beroende av Grey´s Anatomy. Det är ingen hemlighet att jag laddat ner alla avsnitten in till sista minut som visats i USA också. Jag har precis tittat på det avsnitt som gick igår där. Och jag kan bara säga att det kommer en ny doktor in i serien. Inga detaljer mer än att jag skulle nog döpa honom till Dr McYeah! med utropstecken... Eftersom många inte vet att han tittar in i serien, så får jag höra med er få läsare som bryr sig, om ni vill att jag ska lägga in en bild på honom eller om jag ska vänta... Inga kommentarer, och jag lägger upp honom för allmän beskådan.

Och jag är en av dom som inte tyckt det verkat vara en kul idé att göra en spin off på Grey´s med Addison, men efter att ha sett dom senaste två avsnitten, så är jag all for it! Såvida det är dom skådisarna det handlar om... Då finns det potential BIG time!

Åh, vad jag längtar till nästa avsnitt redan nu...

Annars har dagen inte varit så spännande. Har lite ont i halsen, men inte som igår. Däremot har jag ingen ork. Skulle ner till stan och träffa mamma. Jag kom till Kungsmässan, sen tog det stopp. Luften i lungorna räckte inte till. Andningen blev sträv och jag var tvungen att inse att jag är sjuk igen... För jag antar att det inte är bra att ha en vilopuls på 72... Så jag har handlat mat så jag slipper gå ut på resten av helgen. Jag ska sitta här och glo på tv, äta min mat, dricka mitt vatten och kanske titta på en och annan DVD.

Jag ska börja redan nu.

Hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: