lördag 5 maj 2007

Ska bara...

Varför finns det så mycket annat att göra istället för att diska och dammsuga och plocka undan? Till och med UR-programmen på tv är ju intressanta i det läget. Nästan i alla fall... Efter att ha skjutit upp dammsugningen i typ en vecka, och då var det kris redan när jag började skjuta upp det, men igår fick jag gjort det. Jag plockade undan allt från golvet och dammsög ordentligt. Imorse var det sand och nya dammråttor framme. Hur i helvete går det till? Är det nån som sitter under min soffan och producerar fram nya? För tänk om dom tog slut!? Hemska tanke!! Hur som helst, eftersom jag måste ta tag i disken idag, jag har inga skedar rena utan diskar en och en då jag behöver. Men snart är tallrikarna slut också, så det är lika bra att fixa alltihopa... Och eftersom jag måste diska och så håller jag på att tvätta, så kan jag lika gärna ta fram dammsugaren också, så får jag bort dom sandkornen och dom dammråttorna som hunnit produceras inatt också... Sen är det rent... En stund i alla fall...

Men nu måste jag verkligen diska... Suuuuuuuck.....

Kram kram

Inga kommentarer: