fredag 18 maj 2007

Ännu en dag...

Träning idag igen. Patrik Sjöberg satt på sin vanliga plats i entrén. Han sitter där och väntar på att hans tjej ska byta om, tror jag. För när han suttit och läst lite i en tidning en lång stund, så gick han in i gymmet. Och mötte upp tjejen och så började dom värma upp. Det var första gången som jag såg han göra nåt som är något sånär pulshöjande. Annars har jag bara sett honom i entrén eller sittandes på en maskin en längre stund.
Annars var det rätt lugnt på gymmet. Jag kom efter alla lunchgymmare och precis före alla har-slutat-jobbetgymmare. Men en och annan snygging fanns det dock. Aldrig fel att titta lite när man återhämtar sig eller man står på löpbandet och försöker få tiden att gå fort...

Annars har det inte hänt så mycket. Sprang på styvsyster och försökte hänga med i hennes tempo. Hon har en liten tjej på tre år, Felicia, som är såååå söt! Bestämd och framåt, hon kommer gå långt! Sen in på ICA och handla lite mat. Och nu sitter jag här, helt slut och längtar in till duschen. Jag ska bara orka ta mig dit också... Och godissugen är jag också, men det blir inget med det! Har fuskat så det räcker idag... Imon kanske...

Hej hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: