söndag 15 april 2007

Ointressant med uppdatering...

Hej hopp!
Det händer inte så mycket i mitt liv, känns det som. Men ändå går dagarna och lite får jag väl gjort. Igår gick åt till en morronpromenad, lite slappa framför tvn, en sväng om korvmojjen med Becka och Uno, sen var det filmkväll med megamassa godis! Jupp, you heard me! Efter en 150grammare resp chorizo med mos och västkustsallad, satte vi i oss så mycket godis som det bara gick! Det blev över och det sitter jag och pressar ner nu. Det vore dumt om det blev gammalt jue...
Men snart är det dags att sätta stopp för att socker! Det känns så motsägelsefullt att först gå 45 minuter varje morron innan frukost när man sätter i sig ett halvt kilo godis några timmar senare... Eller en halv kladdkaka, för att äta den andra halvan dagen efter... Tokigt, värre jue! Nä, nån måtta får det vara! Idag ska jag baka min sista kladdkaka på länge! Så på tisdag borde jag kunna sätta igång med Operation Fettbränning på riktigt! Alla gamblers där ute som läser det här, jag skulle kanske inte satsa för mycket på att jag klarar det... Jag känner mig själv och vet att min disciplin är minimal när det kommer till att hålla igen på det onyttiga... Jaja, vi får se hur det går...

Nu ska jag fylla på vattenflaskan, jupp jag dricker ur vattenflaska hemma också. Inte för att jag gillar att dricka ur en plastflaska hemma, men jag har en katt som gillar att dricka ur mitt glas. Hur som helst, nu ska jag fylla på vatten, lägga mig i soffan och softa bort söndagen!

Förresten, höll på att glömma Uppdatering: Jag har beslutat mig för ett rum. Jag ska flytta in med en tjej som heter Rebecka, hon har en trea och det bästa av allt: hon har två kattungar! Så jag blir ju inte helt kattlös när jag lämnar bort mina "bebisar" och flyttar till ett annat land. Det ska verkligen bli jättekul att flytta. Och nu är det typ fyra månader kvar. Lite beroende på när jag flyttar... En del av mig vill bara härifrån! Helst NU, men en del av mig vill ju stanna. Satt och funderade lite på vad jag kommer att sakna härifrån, förutom lakrits, och jag kunde inte komma på så mycket. Klart man kommer sakna vänner och familj och så. Men annars har jag svårt att fundera ut nåt. Tänker tillbaka lite på hur det var i Brighton och jag jag trivdes så bra där att jag inte längtade hem nånting. Förutom när jag var nyskadad och tokångrade mitt äventyr! Men jag lärde mig mycket och hade det inte varit för Brighton och James, så hade jag nog inte varit på väg över igen... Han har en stor del i mitt studieval, även om han inte vet om det... Hihi... Hur som helst, jag ser fram emot det här hur mycket som helst! Håll tummarna att det går fort nu...
Jaja, det var uppdateringen det. Nu vet ni lite om vad som händer...

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja jag länkar till din sida om nu länkar till min. www.anemyr.com