torsdag 5 april 2007

Jag vill också...

Skärtorsdagen är kommen. Och större delen har gått också... Det blev idag en lunch på EspressoHouse, sen shoppade Rebecka runt på Kungsmässan. Jag testade nån massagegrej på Hälsokosten, hur najs som helst och den kostade inte miljarder! Jag ska nog köpa en sån en dag...

På tal om gamla kärlekar och hunkar överlag igår, så undrar jag när jag ska hitta nån igen. Vissa har sån tur och springer på killar både här och där, och dejtar hejvilt! Ingen nämnd, ingen glömd... Och jag är inte den som säger hej där, stopp en stund och andas... Själv har jag dejtat ett gäng. Ett tag funderade jag på vem jag tävlade med, men kom på att jag bara inte ville vara singel längre. Jag hittade ingen att dela mitt liv med då, men däremot tröttnade jag på killar. Och då träffade jag nån. Inte för att det höll, men ändå... Efter Mr J ville jag tröttna på killar igen, men jag vet inte vad det är. Jag har nog fastnat i nåt omvänt magnetfält, jag inte drar till mig dom, jag skickar dom så långt bort det bara går att komma. Eller nåt... Nu har jag istället satt i mig en hel form kladdkaka och känner att dom senaste träningspassen var nog ganska onödiga. Eller ja, onödiga var dom ju inte, men jag är nog tillbaka på +/-noll igen... Och det blir inte bättre av att det är påsk och det serveras maaaassa mat. Äh, vad faan , det är bara att äta och vara glad! Vem orkar bry sig? Man kan ju ha stora t-shirtar på sommaren också...

Nu ska jag äta upp den sista lilla biten kladdis, så jag kan diska formen och baka ananaspaj tills imon... Hihi... Mmmm, meeera maaat!! Mmm...
Kram kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej
Tack för peppningen senast.... Tänkte bara önska er Glad Påsk
// Kram Malou