torsdag 19 april 2007

Irriterad

Torsdag igen och snart har en hel vecka till gått. Idag har det varit lite tråkigt väder, vaknade av regnet och kände inte alls för en morronpromenad. Så jag stängde av alarmet och somnade om. Härligt... Det slutade regna vid lunchtid ungefär och klarnade upp riktigt ordentligt. Synd bara inte vinden försvann. Nu är det ju rena stormen!
Hur som helst, vilket jag tror är det mest använda uttrycket i den här bloggen..., men Becka var här på lunch. Det är ju det minsta jag kan göra för att jag lånar bilen emellanåt. Och jag slipper äta ensam. It´s a win-win situation!
Sen var jag och hämtade ut ett litet paket på OKQ8. Jag har beställt lite prylar inför min flytt av CD´s och DVD´s från Webhallen.se och äntligen, efter att ha fått vänta en hel förbannad evighet, för dom strulade till det på alla tänkbara sätt och vis! Men jag hade tänkt släppa det nu när varorna kommit. Självklart skulle jag blockera deras sida, så jag inte för allt i världen nånsin skulle beställa där igen. Jaja, jag kom hem med det lilla paketet och började slita och dra. Men, men, men, MEEEEEN! Vad fan har dom små råttorna gjort? Jo, så klart ska dom tabba sig lite till. Dom hade skickat lite fel... Inte så allvarligt, bara det att jag har ju beställt CD-case så det ska räcka till alla filmer och majoriteten av mina CD´s. Dom var av en annan uppfattning. Varför släpa med sig så många skivor? Så istället för ett case med plats för 240 skivor, så har dom skickat ett för 160. Och tagit betalt för 240... Som tur är, så har jag inte betalat för nåt ännu, och dom kommer inte få några pengar heller såvida dom inte kommer hit med ett nytt case, med rätt antal platser! Okej, jag går med på att skicka tillbaka och hålla på och vela 6-7 veckor till!
Ryggsäcken till min dator passade perfa!! Och mycket utrymme är det i den även när datorn är på plats! Så den är jag nöjd med och den var väl värd att vänta på... Men dom kommer ändå bli tokblockade på min dator!! Dom har inte förtjänat att få mer pengar av mig efter den här orden. Jag betalar för service, korrekt varor och trevligt bemötande. Att dom har personal som inte kan se skillnad på 160 och 240 ska ha glasögon eller nåt!!

Så, nu har jag även skrivit av mig lite aggression. Jag har tidigare gnällt och skällt av mig lite för Becka om det. Samt att jag utförde ett riktigt hyffsat pass på gymmet för första gången på ganska länge... Det kändes bra.

Och rösten, om du läser det här, så undrar jag lite lätt bara vart du har tagit vägen... Det är tomt i luren jue...

Nu är det dags att sova. Är ruskigt trött idag...
Sov gott och kram kram!

Inga kommentarer: