måndag 2 april 2007

No Grey´s och förändringar på G

Var inne på Kanal 5´s hemsida för att uppdatera mig om vad veckans avsnitt av Gilmore Girls och Grey´s Anatomy kommer att handla om. Jag blev INTE glad när jag insåg att det är hockey på onsdag istället för Grey! Men, men, men, så här kan man inte göra? Hur kom det sig att dom kunde skjuta en timme på CSI Miami förra veckan och inte kan göra detsamma på onsdag med Grey? Förstår dom att dom just nu har förstört min vecka? Jag får trösta mig med reprisernapå eftermiddagarna istället.. Gilmore går som vanligt imon klockan 20.

Imon kanske min sommar förändras! Jag ska på intervju på Statoil!! Jag är lite splittrad, för på sätt och vis vill jag inte börja jobba... Alltså, nu börjar ju sommaren och med körkort och en bil som man kan låna då och då, så kan man ju åka ut till havet och sola och bada. Men samtidigt så kommer man ju inte så långt om man inte har några pengar. Och jag har inga pengar... Så på sätt och vis, så är ett jobb att välkomna!! Det kommer bli tajt dom närmaste åren, så bäst att spara dom få kronorna som blir över... Så håll tummarna på att min sommar förändras till det tråkigare, mer slitsamma och mer pengainbringande alternativet! Suck...

Uppdatering: Jag har idag fått kontakt med en tjej som har ett rum att hyra ut. Dom är tre tjejer och killar som hyr ett hus och den här tjejen hörde av sig till mig. Förhoppningsvis så kan det funka bra. Det kostar inte mer än att bo på skolan, så varför inte...?

Nu ska jag packa ihop en lite träningsväska, sen ska jag kolla lite mer tv och sen blir det träning! Hoppas jag har fått tillbaka lite motivation och lust...

Hej hopp så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: