torsdag 12 april 2007

Funderingar

Idag skiner solen. Det gjorde den inte imorse. Jag var ute på morronpromenad då. Det var molnigt, inte kallt, det blåste ju inte, men det var molnigt. Jag hann in genom dörren och ser hur solen gassar in. Hur kom det sig?
Och en sak som är nästan mer chockerande är att rösten ringde inte, men jag kom upp i hyffsad tid ändå! 0900 var jag uppe, påklädd och på väg ut genom dörren.

Sen dess har jag inte gjort nånting. Funderar på att träna. Men om jag ska träna och åka bil dit, så får jag träna i Kållered. Jag gillar inte att träna i Kållered. Det är litet där och det känns annorlunda... Fast det är samma kedja. Konstigt...

Och vad ska jag äta idag? Jag är kalassugen på sånna där kycklingspett som Moster Y ofta bjuder på. Nä, inte varje gång, men det har hänt två gånger. Jättemumsiga är dom! Man kan köpa dom dyra, dyra lösa i grilldisken på ICA, eller mindre dyra på Willy´s. Då är frågan: Ska jag gå heeeela vägen till Willy´s och tillbaka för att köpa kycklingspett, eller ska jag gå till ICA och köpa dom där? I-landsproblem säger vissa, överlevnadsproblem säger andra. Jag håller med båda... Mest med I-landsproblem-sägaren...

Nog om det, jag kommer nog på en lösning på det problemet också...

Nu är jag hungrig också... Suck... Antar att det är priset man får betala för att man pratar om mat...

Jupp, det är klart, jag har funderat klart! Det blir nog ICA. Så åker jag in och tränar imon, så jag får två kryss på mitt tio-veckorskort och sen går jag in på Willy´s bredvid gymmet och shoppar där efteråt! En sån kalaslösning jag kom på!

Nu ska jag göra mig redo för att kila till ICA!
Hej så länge!

Inga kommentarer: