söndag 8 april 2007

En hunk i natten...

God afton!
Jag har hittat en ny hunk idag, Jonathan Rhys Meyers. Han har bland annat varit med i lite reklamfilmer, senast såg jag honom i Hugo Boss, om jag inte minns fel... Men han är även skådis också och har varit med i Mission Impossible 3, Match Point och nu såg jag att han är med i The Tudors, om Henry VIII och hans fruar... Hur som helst, hunkig är han och här får ni ett smakprov...

Jonathan Rhys Meyers som Henry VIII i The Tudors

Och för er grabbar, jag har nu letat runt lite i över en timme här och jag hittar ingen tjej som jag känner att jag vill lägga upp. Jag har bara hittat tjejer som står och spänner ut tuttarna. Iofs har jag hittat andra bilder också, men jag har inte hittat nån som känns okej för mig att lägga upp. Vill ju lägga upp en bild på en tjej som jag kan känna att sånna muskler skulle jag vilja ha också... Men jag lovar, det kommer att komma bilder på tjejer med! En vacker dag...

Natti natt och njut av Jonathan så länge.. Hihi..
Kram kram

Inga kommentarer: