tisdag 17 april 2007

Nytt inlägg

Idag har hela dagen gått åt till att komma ihåg att det är bara tisdag. Kan bero på att imon har jag fullt upp, eller ja, i alla fall efter klockan 15...
Hur som helst, idag har det inte hänt så mycket. Fast ändå lite granna.. Hoppade över morronpromenaden idag, tänkte mina stackars hälar skulle få vila lite. Hade lagat en stor lunch och bjudit in Becka, lite som tack för lånet för bilen igår. Men bara lite... Hihi... Sen traskade jag ner till mor för att hämta lite recept och lite olivolja. Trodde jag hade fått dagens motion, men ack nej. Becka ringde och frågade om jag skulle med och träna. Och då är det svårt att säga nej, så jag slängde ner lite kläder i väskan och sprang ut. Nyvaken och lätt förvirrad, men jag fixade till och med att köra in till gymmet! Känns lite som bilen kör av sig själv den sträckan, så det är inte så svårt... Uno är nästan självgående vissa sträckor. Hur som helst, fick tränat lite granna och känner mig ganska nöjd med situationen. Genast försvann det dåliga samvetet för att jag köpte den största godispåsen med choklad i på länge... Och ni nu som har satsat pengar på att jag skulle bryta mitt onyttighets-avtal med mig själv, ni ska inte ropa hej ännu! För det är tisdag och det var efter tisdag som det skulle börja gälla. Fast imon kan ni hurra och börja fundera på vad ni ska göra med pengarna ni vunnit på vadet... För godiset är inte slut och det finns inte en chans i världen att jag ska klara av att äta upp det innan jag nanar inatt. Då kommer det i retur. I och för sig kanske det är så man ska göra. Jag menar, jag har fortfarande lite problem med att dricka Baileys, efter att en gång för länge sen supit mig full på Bailyes och sen inte haft så trevligt efter det. Hur som helst, påsen står här framför mig och lockar. Men jag vill inte ha...

Nu till trevligare ämnen. Jag försöker så gott jag kan sälja in en tripp till Southampton, eller Soton, som dom säger själva, om jag inte minns fel... Hur billigt det är när man kan bo hos mig. Jag vill ha mycket besök när jag är där, men besöken får inte gå ut över mina studier. Det är ju därför jag är där... Hihi... Men alla som vill är välkomna! Jag kommer ha en liten besökskalender, som folk kan boka in sig i... Hihi...

Anyway, jag hoppas ju att alla håller sina tummar för mig att CSN inte ska sätta några käppar i hjulet, utan med glädje beviljar mig tre års studielån!! Ni som inte håller tummarna, ni är inte välkomna heller... Sådeså!

Har inte fixat bilder på DiNozzo heller, tyvärr... Kanske till imon... Annars är det ju bara att bläddra tillbaka till dom gamla inläggen och titta där...

Nattinatt och kram kram

Inga kommentarer: