fredag 20 april 2007

Det funkar att klaga ibland...

Fredag igen! Tänk vad tiden går... Och snart är även april slut. Efter april är det bara maj, juni och juli kvar, sen har jag antagligen packat ihop allt jag har och flyttat to a country far, far away! Hihi.. Längtar... Men än är inte allt klart för avresa! Nej, CSN kan fortfarande stoppa mina planer! Men det får vi varken tro eller hoppas!! Men jag blir nog inte förvånad heller...

Och så kan jag meddela att ibland hjälper det verkligen att klaga. Ni som läste igår, vet att jag inte var jättelycklig på webhallen.se. Jag skickade ett jättearg mail till dom och imorse fick jag ett svar. Dom bad hemskt mycket om ursäkt och att så mycket velande som jag varit med om är väldigt ovanligt. Och att på kuppen även få fel varor är ännu mer ovanligt. Jag bryr mig inte om det händer jämt eller bara då och då. Det hände mig och jag blev arg! Som plåster på såren så skulle dom skicka ett nytt CD-case utöver det jag hade fått. Ja tack, det går bra. Var inne och kollade på den nya ordern som hon la idag och den är redan skickad! Inget porto, ingen kostnad. Så det lönar sig att var lite kinkig ibland..

Och så tillslut min dator. Jag har ju klagat och gnällt och varit allmänt less på den med! Jag är inte alltid så gnällig, men ibland är man ju bara lite extra kinkig... Hur som helst, jag tänkte att lite mer minne kanske skulle kunna funka, så jag skickade efter lite minne. 1024 Mb blev det. Och nu susar systemet fram! Och jag är glad, för jag slipper sitta här och vara arg på den!

Nu ska jag laga mat!
Ha en härlig kväll!
Kram kram

Inga kommentarer: