tisdag 24 april 2007

Lite foton

Gårdagen gick ganska fort. Jag sov ju större delen av den i och med mitt nattliga spektakel med Grey´s, men det är smällar man får ta. Jag åkte i alla fall in och tränade på eftermiddagen, så helt meningslös var ju inte dagen. Undertiden jag var på gymmet fixade min dator hem dom tre återstående avsnitten av Grey´s som ligger ute. Nu är jag ikapp! Så det blev lite sent, för om man har avsnitten på datorn, så kan man ju inte vänta tills imon! TÄNK om datorn KRASCHAR!!! Hemska tanken...

Och sen var jag jätteduktig imorse. Även om morronpromenaden inte påbörjades förrän 10, så tog jag mit ur sängen och på med träningskläder och i med propparna i öronen och sen bar det av!

Tog vägen om Beckas jobb och tittade på det nya tillskottet! En riktig sötnos, liten, men söt.
Och eftersom jag hade mobilen med mig, så tog jag lite foton. Tyvärr funkar ju inte den mobila blogg-funktionen om man inte bor i USA eller vad det var, alldeles för mycket ointressant text för att jag skulle orka bry mig för mycket....


Hur som helst, jag har nu lagt över lite av alla bilderna från telefonen till datorn och kommer därför också lägga upp lite mer bilder än bara på lille Türley!





Türley har varit ute på äventyr och uträttat lite behov. Och ni får ursäkta att jag ser ut som ett vrak, jag har ju stigit ur sängen och ut på morronpromenad. Brukar inte piffa inför träning....






Dom kan vara kompisar ibland, mina bebisar Rosa och Molle.




Rosa gillar när man bäddar rent i sängen. Eftersom jag är lat och inte bäddar nytt med en gång, så gillar hon att krypa in och gömma sig i täcket.




Molle älskar verkligen när man sitter vid datorn. Lite jobbigt kan det dock bli. Helst av allt vill han ligga i knät, men datorn är lite i vägen. Han är dock tacksam, för han störs inte av att man använder honom som armstöd... Såg ju att bilden är felvriden, men så kan det bli...

Inga kommentarer: