onsdag 4 april 2007

Fastnade...

Jag kom inte så långt... Jag fortsatte surfa runt lite granna... Och nu börjar ju NCIS också... Näst sista på en vardagkväll... Bäst att passa på att glutta då!
Men när jag surfade runt, så var jag bla inne på imdb och kollade lite. Där såg jag att hunken heath Ledger fyller år idag. Hela 28 år! Stora killen nu jue! Jajamän, visst hittade jag en bild att lägga in också! Det har varit ont om bilder det senaste, så det var dags!
Grattis Heath!


Sen för att inte alla dom få killar som läser, tycker det ska bli för mycket snack om hunkar hit och hunkar dit, så lägger jag in en bild på mina katter. Allt något jue... Hihi... Lugn, det kommer bilder på tjejer med, ska bara hitta några fitness-förebilder... Håll ut och håll till godo med katterna så länge!
Rosa och Molle jue...