torsdag 7 augusti 2008

7 augusti 2008

Okej, sa jag skulle bli battre pa att blogga, sa jag... Men det ar inte sa latt att blogga nar man inte har nagon dator... Eller ja, dator har jag ju, men internet ligger nere hemma hos oss. Igar kom varan digitalbox till tvn och jag foljde anvisningarna till punkt och pricka. Om det funkade? Nop, inte alls... Det ar nagot fel pa en av kontakterna dom skickade med, sa nu kommer det inte bli fixat innan helgen. Dom kanske kommer pa lordag och fixar det, men dom ar inte allt for palitliga, hantverkarna i det har landet.

Sen fick jag reda pa igar att vi kommer fa en ny spis den 15 augusti!! Jippie!! Den vi har nu ar nog aldre an mig! Och tvattmaskinen maste man stylta upp med tvattkorgar och skurborstar, annars valter den nar den centrifugerar. Det visste inte Lauren nar hon skulle tvatta, sa hela koket svammade over med tvattvatten, tvattmedlet ar helt klumpigt. Men det ar torrt nu...

Hur som helst, sa ar det bara knappt 5 manader kvar i denna lagenhet. Kan jag sta ut i den har fuktiga skitlagenhet, sa kan jag nog bo var som helst!!

Men nu har ni forklaringen pa varfor jag inte bloggar sa mycket det narmaste dagarna...
Och sa var det dags att aterga till verkligheten igen. Jag borjar jobba idag. Suck... Fast det ska bli lite skont att fa struktur igen.

Hors snart!
Kram kram

Inga kommentarer: