söndag 31 augusti 2008

30 augusti 2008

Hej hopp och god afton/kväll/natt!!

Precis hemkommen från en dag i London. Ujuj, vilket ös det är där! Folk precis överallt och det är fart och fläkt hela tiden! Men det är en härlig stad! Skulle jag mot all förmodan flytta dit dock, så blir det helt klart Camden!! Har lite bilder därifrån, men dom kommer inte upp ikväll! Lite för trött för det... Har varit igång sen 0630 idag och nu är klockan 2350. Imon är det jobb som gäller. Inget kul, men det ska väl funka.

Adam har flyttat in idag, har inte koll på hur dom stökat till med hans grejer ännu, men får väl se imon. Jag har börjat packa, böckerna är nerplockade och ska väl så sakta börja packa ner kläder jag inte använder dagligen så smått också. Det går ju rätt fort, när man väl sätter fart, så jag borde vara klar tills på torsdag, när pengarna beräknas vara klara på mitt konto.

Blev det nån shopping idag då? Jodå, inte mycket, men det blev en tröja, ett överkast som jag ska ha som väggbonad i det nya rummet. Blå med svarta elefanter. Himla snygg! Det blir snyggt att ha som överkast när jag flyttar hem sen, eller så... En liten film blev det också. Den oändliga historien. Man får ju passa på när man ser sånna klassiker till lågpris!

Hur som helst, bilder från Camden kommer imon, nu är det sova efter en härlig dag!!

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: