lördag 23 augusti 2008

23 augusti 2008 igen...

Jag berättade ju häromdagen om att jag installerat en ny besöksräknare här. På den kan jag se information om hur man hittade hit, om man kom hit genom google, så kan jag se vad man sökte på och så, jag kan se operativsystem, bildupplösning, var man bor, vem ma har som internetleverantör. Det är lite kul att se hur folk alltså har hittat hit, men det första jag måste påpeka är att finns det verkligen folk som använder operativsystemet Windows NT?! Jag trodde det var utrotat för länge sen!

Hur som helst, det är kul att se hur folk hittar hit. En besökare hade sökt på just google efter "gosiga becka kungsbacka" till exempel. En annan kom hit genom att söka på "liza instruktör"...
Helt ointressant egentligen, men ville bara ha nåt att skriva om...

Annars har det inte hänt så mycket idag, jobbat lite, lagat lite mat och softat. Kollat film, så klart... Ps. I love you. Så klart sätter tankar och känslor igång. Denna gången hade det inte så mycket med Mr J att göra. Mest kärlek i allmänhet, om man kommer hitta nån att älska på samma sätt igen, när då isåfall...?

Skulle vara trevligt att hitta nån nu, men jag vet inte om det är så bra... Men det händer när det händer, ingen idé att stressa...

Nu ska jag se om jag kan sova, eller om det kommer funderas vidare.

Nattinatt!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh herreghud!!! Windows NT?!?!?! jag trodde det var MER än utrotat från jordens yta. Våga vägra ändra sig.... =p