torsdag 28 augusti 2008

28 augusti 2008

Okej, jag skrev visst inget när jag kom hem... Hmm.. Tankarna var ioch för sig på helsnurr, så jag är kanske inte så förvånad... Så här gick det:

Jag kom dit, lite för tidigt och väldigt nervös. Varför jag var nervös vet jag inte, men det är man tydligen. Dom andra hade varit det med, så jag la det åt sidan och sen gick det faktiskt bra. Det var ju lite stelt i början och av nervositet så satt jag bara och log lite stelt. Men så började vi fråga varandra lite om ditten och datten och tillslut kändes det helt okej. Det var inga skumma brudar, det var lugna tjejer som inte hade massa hyss för sig. Vi hade ju tv-serier gemensamt, inte samma serier, men passionen för det... Hur man sitter och laddar ner dom eller kollar online direkt när dom har gått och gör sig tokig över att det är en hel vecka till nästa avsnitt! Tur då man har 8 till man följer!!

Hur som helst så slutade det med att jag skulle ringa David och Sonja idag, berätta att jag tar rummet, komma överrens om när jag kan flytta in och skriva papper och betala och sånt där. Vet ju inte vad dom gör på dagarna, så jag skickade ett sms. Vill inte störa jue... Så nu är det mest bara att avvakta och se hur det utvecklar sig. Jag har ju pengar till depositionen, men vill helst vänta tills CSN kommer om nån vecka. Och så ska jag ju åka till London till helgen. Den dagen som hade passat bäst att flytta på. Tokigt med planering där... Men det finns ju en måndag och en fredag. Fast jag hinner nog inte flytta imon... Det blir lite, lite tajt, tror jag. Fast jag kan ju flytta sängen en dag och sen ta resten en annan dag...

Men allt sånt brukar falla på plats! Jag är inte så orolig, men allt ska ju helst gå på studs, NUUU!!!! Inte om en stund, inte sen, NU! Otålig som aldrig förr!!

Nu ska jag klämma i mig en smörgås, jag ska borsta mina tänder och sen ska jag gå ner och köpa några flyttpåsar! Tur man inte har så mycket krafs, utan att det mesta går ner i säckar... Nu har jag ju sängen och två bokhyllor, så det är inte lika lätt denna gången... Håll tummarna att dom kan hjälpa mig med sängen, jag menar, dom får ju behålla den sen, så det borde väl inte vara för mycket begärt?

Ha en bra dag, hörs sen!

Kram kram

Inga kommentarer: