måndag 18 augusti 2008

18 augusti 2008 del 2

God kväll...
Jag lovade ju lite bilder från bröllopet. Det blev inte så många, speciellt inte som min kamera är mobilkameran... Så är det något jag önskar mig i 30-årspresent, så är det en ny kamera!! Behöver ni hjälp att titta ut en, så fråga Rebecka (Sverige-Becka), hon har koll på sånna prylar...

Hur som helst, så har jag nu lagt in dom på hårddisken och kommer visa er några enstaka bilder.

Koncentration.... Inte lätt att ta foto på outfiten när man är stressad och inte har nån direkt vana heller...


Det lyckliga brudparet, Mr and Mrs Mark Tipper.

Och så en liten bild på Bex och Neil. I bakgrunden kan man se mamma Anne trippa förbi... Anledningen till att det inte tittas in i min kamera är för att det är sånt ståhej när pappa Terry ska ta foto på dotter och svärson. Nej, han är inte så teknisk... Det var ganska blåsigt, men vi hade i alla fall tur med vädret, det regnade inte på hela kvällen!

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på film. Är ganska uttråkad, men det är tur jag har lite tid på mig att komma in i hela vardagslunken! Var på gymmet och var så otroligt omotiverad... Inget kul! Tänkte också jag skulle sätta mig in i bibliotekslivet. Hitta böckerna, vänja mig sakta mot plastsmaken av stolarna, vänja huvudet vid den syretunna luften och sånt. Jag höll ut i en dryg halvtimme... Tur att jag har en dryg månad på mig! En stund om dagen, så ska jag nog vara på elitnivå den 29 september!!

Kram kram

Inga kommentarer: