torsdag 14 augusti 2008

14 augusti 2008 del 2

Då har jag avklarat en dag till!! Det drar ihop sig och snart är det dags för skolan att komma igång igen! Nästan....

Jag har jobbat och pratat med mamma. Jag tycker inte om det som händer hemma och kanske är det därför jag inte orkar komma hem över jul. Det lutar mer och mer åt att jag inte kommer hem. Och när jag pratade med mamma idag, så känns det som att vi kan lika gärna sitta här på jul som hemma. Det kommer vara tråkigt att inte träffa alla, men det känns som man träffar många bara för att man måste träffas. Jag har haft två önskemål dom två gångerna jag varit hemma och inget har slagit in. Tiderna förändras och det är väl bara att acceptera det, antar jag.

Lauren är hemma och det med dunder och brak... Jag inser hur tyst och skönt jag haft det när hon varit borta. Men hon åker på onsdag igen, har jag för mig... Först ska hon fylla år bara och jag har inte råd med en present. Jag får se vad jag hittar på....

Nu ska jag kolla på nån film innan jag ska läsa några sidor, för att sen sova gott...

Nattinatt!

Kram kram

Inga kommentarer: