tisdag 19 augusti 2008

19 augusti 2008

Sitter i min säng, hyresvärden är här för att fixa med möglet bakom garderoben. Det är lite äckligt, men jag hoppas att jag inte hinner bli sjuk under den korta tiden jag har kvar här. Sitter och funderar lite på när jag ska kunna flytta och vad det skulle kosta. En hyrbil kostar £45 ungefär och det behövs nästan eftersom jag har sängen och det nu.

Jag vet inte hur jag ska bo sen. Drömmen är ju att bo själv, men har jag råd med det? Eller ska jag leta efter ett kollektiv? Jag har ju tid på mig nu att leta efter ett ställe och lära känna personen/personerna innan jag flyttar in. Och då kunna med och fråga om saker jag stört mig på när jag delat tidigare. Det skulle ju bli mest ekonomiskt att dela och funkar personkemi och sånt, så varför inte? Det blir inte helt som jag vill ha det, men det är ju inte för alltid. Och är det bra människor, så ska jag nog överleva....

Vi får se hur det slutar, ska hålla ögonen öppna dock. Det finns inte tid att ta sitta och rulla tummarna.

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: