fredag 8 augusti 2008

080808

God kväll!
Ligger i sängen och ska snart försöka sova. Fredagen har gått i lugnets tecken, började med helkroppsmassage, lullade sen runt på stan och kollade på marknaden och så, hem, duscha, en sväng i Portswood med Lauren. Lauren mår inte så bra för tillfället, arbetslös i stort sett och så är hon ganska lättstressad över saker hon ändå inte kan påverka direkt och det påverkar ju mig, som bor med henne.

Jag underlättade väl inte hennes välmående när jag sa att jag inte kommer flytta med henne till nästa ställe, utan ska satsa på något eget. Vi får se hur allt löser sig med tiden. Men jag står fast vid att hitta något för mig själv. Jag kommer må bättre av det, och det kommer gynna mina studier positivt. Något som stressar mig väldigt mycket är att dela kök och badrum med andra. Både Bex och Lauren är bra tjejer, men alla har vi våra för- och nackdelar och det är lätt att bagatellerna till nackdelar blir stora som aldrig för när man blir stressad.

Hur som helst, det är sovdags alldeles strax. Men jag ville bara skriva ett inlägg innan jag ska sova... Ett inlägg om hetaste grabben i Frölunda! Mmm... Ronnie Sundin... En hunk som heter duga! Nu är jag ju singel, men i ett förhållande så pratar man ju ibland om frikort. Ronnie Sundin är mitt frikort i det läget. Yummy pöjk det... Se om jag hittar någon fin bild på internet som jag kan lägga upp här, så ni får se....


Jo. jag googlade och detta var ett fotona som kom upp.

Jaja, nu ska det sovas i alla fall... Imon blir det en dag full med shopping och sen teater med Marta. Flashdance... Spännande!

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: