onsdag 27 augusti 2008

27 augusti 2008

Idag pratade jag med Lauren. Hon och Adam har beslutat att han ska flytta in här. Jag har ju självklart sagt mitt och jag har sagt att det är okej för mig. Idag sa hon att det är okej om jag vill flytta ut. Hon har märkt att jag inte trivs här och så.
Adam har varit lite osäker på om han vill betala så mycket som vi gör, om han tar över min del av kontraktet. Men nu har han sagt att det är okej. Så nu letas det bostad för fullt!!

Har ju ett rum på gång och jag ska dit igen för att träffa dom andra i huset. Håll tummarna för att det kommer bli bra! Jag har även anmält intresse till två lägenheter. Dom skulle väl kosta några hundringar mer i månaden, men då får man ju bo själv. Det är svårt att välja och välja rätt. Det är ju det viktigaste...

Hur som helst, så kommer jag härifrån. Hyresvärden är här och fixar det sista med möglet bakom garderoben. Det kommer inte bli bra, det kan jag lova. Han fixar ju bara delar av det han kommer åt. Inte hela alltet. Det måste han ju riva ut garderoben för att fixa! Suck... Men det är inte mitt problem och jag kommer inte behöva leva och sova i det här mycket längre.

Funkar det med dom tjejerna i det huset, så kan jag flytta redan till helgen, om det skulle vara så! Här är det snabba vändningar!! Hihi....

Hör av mig senare ikväll om hur det slutar!!
Kram kram

Inga kommentarer: