fredag 15 augusti 2008

15 augusti 2008

Hej hopp!
Fredag idag och hittills har jag inte gjort ett dyft. Inte ens ätit frukost... Orkar liksom inte engagera mig i att fixa nån...

Jag känner mig lite hängig och om nästa sommar blir likadan, så räkna med att jag inte sitter här och filosoferar om allt och inget och mår dåligt över hur situationen är. Jag åker hem och söker jobb hemma, jobbar ihop lite pengar och hoppas på att jag inte ska må för dåligt när jag flyttar tillbaka hit igen.

Men det är ett år kvar tills dess. Mycket kan hända under den tiden. Det är bara en av funderingarna jag har för tillfället... Det finns fler funderingar som surrar runt där uppe.

Sitter och väntar på att hyresvärden ska komma förbi med våran nya spis. Har inte hört något från honom, så vi får väl se. När L kommer hem, så ska jag gå ner och träna. Det innebär att jag måste masa mig upp för att äta lite fruktost... Annars kommer det inte funka att träna jue...

Det känns som jag skriver bara för att ha något att göra, och det är väl lite så det är, det är ju inget bra eller intressant som kommer ut ändå...

Jaja, nu ska jag försöka äta något. Hörs snart igen!
Kram kram

Inga kommentarer: