tisdag 1 januari 2008

Inlägg 1 år 2008!!

Så var det 2008. Man har precis lärt sig skriva 2007 utan att det känns konstigt och nu ska man ändra igen. Åren går så fort att jag känner mig nästan lite orolig inför framtiden. Vad händer? Varför går det så fort? Vad är det för fysiklag, eller vad det är, som gör att tiden går fortare och fortare? Jag gillar det inte, var kan jag lämna in en protest?

Sitter hemma hos Rebecka och firar in det nya året med henne och några av hennes kompisar. Vi har det jättetrevligt och som ensam nykter, kan jag säga att det är faktiskt kul. Men på sätt och vis så har vi rört ämnen som beror, upprör och uppmuntrar. Vi har skrattat och har haft kul, men ändå är det något som saknas. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men jag är överrens med mig själv att jag inte gillar det jag känner. Jag hoppas jag en dag ska finna det jag söker, att jag ska få känna mig helt nöjd med dagen och livet och mig själv. Tills dess är jag glad för det jag har! Jag har mina vänner och min familj och tack vare dom lever jag min dröm. Jag har tagit steget och gjort vad jag vill. Nu ska jag bara ta mig igenom det.

Pratade med en vän som har insikt i mina bebisars liv och jag blev så glad att dom har det bra! Saknar dom så mycket och saknaden är stor när jag inte är hemma, men den förstärks ju av att jag är hemma där dom brukade vara med mig.

Det känns som det blir en lite sorgset inlägg, men vi pratade lite om det innan och det är lite tungt med nyår. Det är ändå ett avslut och något nytt som påbörjas. Inget avslut är enkelt, oavsett vem eller vad som avslutar det som avslutas. Så en tår är okej, jag lovar! Hihi...

Nä, nu får jag vara lite mer social med dom andra!
Och jag har faktiskt inte druckit något. Jag tog en cider och skålade in tolv-slaget, men annars har det varit pepsi för hela slanten!! Sådeså!

Gott nytt år!!
Kram kram

Inga kommentarer: