måndag 7 januari 2008

7 januari 2008

Jo, jag har ju min svenska dator med mig till England och jag vet att jag borde hunnit med ett inlagg igar, men jag orkade bara inte. Sa jag skriver det forsta inlagget pa den ny-gamla terminen i skolan.
Ny-gamla for att termin 1 inte tar slut forran om tva veckor. Men det ar lite nervost att komma hit idag. Igar hade jag san dar dryg angest som man har sista dagen pa semestern. Oavsett hur mycket jag vill jobba och slita och inte sitta och inte gora nagot, sa ar det anda lite jobbigt nar det ar dags att borja stalla klockan pa tidigt... Latmasken protesterar och sen ar kanns det lite konstigt att mota alla igen, hur manga dyker upp och hur manga har hoppat av? Jag tror att majoriteten kommer dyka upp, men efter sommaren har jag en kansla av att manga stannar hemma. Spekulationer, men ska man tro lararna, sa var det nastan halften, har jag for mig, som hoppade av efter forsta aret i den forra kullen. Vi far se, jag har inga planer pa att hoppa av! Det kan jag lova!

Men nu ska jag rusa ivag till forsta lektionen for i ar. Fatta att det ar 2008!! Helt otroligt!! Om det bara kunde vara 2010, da hade jag varit glad...

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: