torsdag 31 januari 2008

31 januari 2008

Ojdå, ser att jag ligger lite efter med bloggen. Fast det har ju inte hänt så mycket... Har mest suttit på biblioteket och försökt skriva på min inlämning, som skulle lämnas in i dag. Fick till det tillslut och förhoppningsvis så får jag i alla fall mina 35% jag måste få... Hihi... Det har varit en konstig uppgift, det finns massor att skriva om. Egentligen har inga av våra uppgifter varit direkt svåra. Det som krånglar till det lite är att man inte kan skriva det man känner och tycker och tänker, allt måste bevisas med diverse akademiska källor... Inget kul! Speciellt inte när dom frågar efter våra åsikter och vi måste svara i tredje person med akademisk bevisning. Hmm, inte alltid helt lätt!

Annars har det som sagt inte hänt så mycket. Det händer inte så mycket när man sitter instängd på ett bibliotek, näsan i en bok eller över tangentbordet. Har försökt att hålla mig uppdaterad med omvärlden, men när man får dåligt samvete av att läsa aftonbladet.se och dom andra tidningarna, så är det inte så lätt. Men, men, nu är förra terminen helt avklarad och det känns ganska skönt att man inte behöver gå på tråkig ekonomi och industri-research längre!! Tyvärr hänger marknadsföringen kvar, seg som den är, men det får gå. Det är överkomligt, även om vi har en skrämmande presentation på 10+25 minuter utan anteckningar framför oss. Men vi är fyra som delar på det, så det ska nog gå finemang!!

Tråkigt inlägg, men är så trött, så trött. Det blir mer till helgen, lovar!

Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: