lördag 12 januari 2008

12 januari 2008

Enligt det här testet har jag minst ett barn på dagis... 5 av 5 rätt, det är inte illa för nån som inte vill ha barn! Hihi...

Annars har det varit lördag. Jupp, även i England, har det varit lördag idag. Det blev en sväng till gymmet, Nirzari ville ha lite hjälp med att plugga till vårat praktiska prov i veckan som kommer. Förhoppningsvis kan man komma igång med "vanlig" träning på onsdag... Då är det över...
Synd bara att gymmet är minimalt utrustat... Det kommer inte bli några massiva muskelutvecklingar på den här kroppen det närmaste! Det blir body pump, body balance och en hel del cardio. Mycket mer finns det inte riktigt utrymme för. Det "enorma" utbudet på fria vikter dom har, består av ett hantel-ställ upp till 10 kilo. Sen har dom ju en skivstång också... Fast den tyngsta viktskivan dom har är på 5 kilo, så jag antar att det inte blir några utfall eller benböj med viktskiva... Hmm... Jaja, det är ett gym, det är fräscht och det finns bastu. Jag antar att man får vara glad för det man har. Jag får ju träna i alla fall! Bättre än inget...

Jag sitter här och försöker plugga, men jag kommer ingenstans. Jag har i stort sett fått ordning på ekonomin, Första hjälpen är ju inte så krångligt och det praktiska provet ska jag nog klara av... Om jag inte får en blackout mitt upp i alltihopa....
Det jag oroar mig för är det teoretiska provet. Men jag har ju lite tid på mig.... Det är ju inte förrän på fredag och av nån anledning så pluggar jag bäst när jag är under viss press. Varför är det så? Tossigt värre!

Nu ska jag kolla på Men in trees och sen somna gott!
Imon är en ny dag med studier och gym-träning. Har även en intervju på ett ställe där jag kanske kan få göra min praktik! Håll tummarna, för det verkar vara ett riktigt schysst gym och om jag får det och sköter mitt jobb, så kanske jag kan få jobb där! Det hade inte varit helt fel!

Ha det så bra och sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: